Nyheder fra Partnerskabet
På denne side finder du nyheder fra Bælgfrugtspartnerskabet. Du kan blandt andet læse om partnermøder, målsætninger og nye partnere. God læselyst.
Lidl forsætter finansiering
Januar 2025, af Thomas Andersen Ryan
Bælgfrugtspartnerskabets fremskridt er sikret i 2025!
Bælgfrugtspartnerskabet går det næste år i møde med en gave. Lidl Danmark har valgt at finansiere partnerskabet i 2025!
Vi er enormt stolte af at have fået flere end 70 partnere med i Bælgfrugtspartnerskabet i 2024….
(LÆS MERE)
Meyers Madhus er ny i styregruppen
December 2024, af Thomas Andersen Ryan
Bælgfrugtspartnerskabets styregruppe har fået et nyt medlem. Vi byder velkommen til Jonas Astrup, udviklings- og innovationschef fra Meyers Madhus.
Tænketanken Frej har udpeget 6 repræsentanter fra værdikæden som sidder med i…
(LÆS MERE)
Speeddating for flere bælgfrugter
November 2024, af Thomas Andersen Ryan
Så kom turen til vores 2. partnermøde i Bælgfrugtspartnerskabet. Som man kan se på billedet var vi både heldige med vejret og beliggenheden. Vi mødtes i Food Nations lokaler i København d. 14. november…
(LÆS MERE)
Billede fra Hello Kitchen
De første målsætninger er sat
November 2024, af Christina Tønner Jensen
Når du er med i Bælgfrugtspartnerskabet, har du som forandringspartner forpligtet din organisation til at sætte mål for arbejdet med bælgfrugter. Som videnspartner har du forpligtet dig til at være sparringspartner og understøtte indsatser med din viden…
(LÆS MERE)
Velvilje og god energi til Bælgfrugtspartnerskabets første fysiske partnermøde
August 2024, af Thomas Andersen Ryan
Første fysiske partnermøde i Bælgfrugts- partnerskabet blev afholdt i Hedensted hos Organic Plant Protein den 14. august 2024. Hele 40 partnere deltog fra hele landet til en dag fyldt med energi og kickstart af målsætningsarbejdet…
(LÆS MERE)
Lancering af Bælgfrugtspartnerskabet
Marts 2024, af Thomas Andersen Ryan
På initiativ af Tænketanken Frej og detailkæden Lidl skal Bælgfrugtspartnerskabet sætte fokus på og øge både produktionen og danskernes forbrug af bælgfrugter. I fællesskab skal forskellige partnere fra hele værdikæden sætte ambitiøse mål, igangsætte initiativer samt løbende monitorere salg og forbrug af bælgfrugter for at sikre, at partnerskabet opnår effekt…
(LÆS MERE)